Ok, jag kanske inte är en og member, men jag skrev min introduktion för ett tag sen och dessutom är jag lite annorlunda. så jag omintroducerar mig lol, hoppas det funkar bra.
Jag heter Charlie, jag är en 14 år gammal pojk (snart 15) och bor i Lund i Skåne, fastän jag är från Gotland.
(ni som kände mig sist jag gjorde min intro, aa ni har rätt. jag har öppnat upp mig till vem jag är och insett att jag är trans. antar att min fursona kanske var ett litet tecken på det hela tiden uwu)
Jag har varit furry sen 2014 men inte kallat mig för det utav rädsla föränn förra året.
Jag ritar rätt ofta, och spelar fiol i orkester, ibland jobbar jag på hemmakväll och käkar godis.
Svensk är jag för visso, men jag är också Irländsk och delvis Mexikan, och pratar därför tre språk flytande lol.

Min päls-påg är en drake, för vem ville inte vara en drake när man var liten?
Han heter "Montaña" och för lite bakgrund, så var det en av de första spanska orden jag lärde mig när jag var ett litet barn, och betyder "berg". Han har gått igenom en redesign nu på siståne, och har nu fler vita detaljer och ett stort kryss på bröstet för att det är a e s t h e t i c . Han har nu också en halsduk med olika grejer jag gillar på. T.ex astronomi, en liten g-klav för att jag gillar musik, en alien för att jag tror på upptäckande, och ifall man kollar riiiiiiktigt nära mitt på halsduken finns en liten gotem. Ha jag fick dig! där finns också nån pil för det är också riktigt 𝔞 𝔢 𝔰 𝔱 𝔥 𝔢 𝔱 𝔦 𝔠 enligt mig.