så! detta är en tråd för saker som jag har ritat. jag plockade upp intresset runt 2011 eller så, och spendera några år med att rita konstant men nuförtiden går det lite saktare. har för övrigt varit ganska undangömd på andra ställen som furaffinity osv... är inte bra på att marknadsföra mig själv. ''>__>

mitt intresse är speciellt inriktad mot den östasiatiska varianten av furry i en mera vektor-baserad stil, dvs att saker ser rätt så geometriska ut med fåtal färger. samtidigt gillar jag att få saker att se lite... abstrakta / overkliga ut, alltså som en kollision mellan en ren avbild av något som också ser ut att ha digitala brister. typ, att jag använder udda färger eller linjer på saker som ändå ser begripligt ut.

det ger en ganska annorlunda stil som många över åren har sagt till mig är igenkännande, och till och med personligt på något vis. jag älskar att det gör det!

fast denna stilen kommer sällan, för det mesta av tiden så ritar jag vanliga flickor och pojkar som katter och hundar. det är roligt att rita kläder som skulle passa dem, med hål för svanserna och skor för tågångare.

jao, det är väl det. detta är bara en väldigt liten del av vad jag har gjort, annars skulle det fylla flera sidor... men skriv gärna vad tycks om detta kommer antagligen posta här lite då och då med nya bilder!